מאמרים » אופס, שכחתי: תוספי תזונה שישפרו לכם את הזיכרון והריכוז

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

יש הרבה סיבות מדוע אנחנו זוכרים ומתרכזים פחות טוב. רבים צוחקים שזה בגלל הגיל, אבל האמת היא שיש עוד המון סיבות: מחלות, עייפות וחוסר תזונתי ברכיבים חיוניים. בדקנו עבורכם אילו תוספי תזונה כדאי לכם לקחת כדי להמריץ את פעילות המוח ולשפר את הפעילות הקוגניטיבית:

ויטמין B6


כלל אצבע: כל הוויטמינים מקבוצת B בעלי השפעה חשובה על הפעילות של מערכת העצבים ושל המוח אבל יותר מכל החיוניים ביותר הם ויטמין B6 וכן B12.  ויטמין B6 מסייע מאוד ביצירה של מוליכים עצביים קריטיים כמו למשל סרוטונין. אם הרמה של הוויטמין נמוכה בדם, צצות בעיות רפואיות כמו דיכאון, עצבנות יתר, נדודי שינה וכן, גם הפרעות בזיכרון. אם תוסיפו לתזונה שלכם תוסף כמו B6 תרגישו במהרה שיפור גדול בפעילות שלכם. תוכלו לקבל גם לקבל אותו מאוכל. 2 תפוחי אדמה אפויים, 2 בננות או חצי כוס של דגני בוקר מוכשרים בוויטמין B6 יכולים לעשות לכם את היום.


אומגה 3

 

בשנים האחרונות בוצעו כל מיני מחקרים שמצאו שלחומצות שומן כמו אומגה 3 יש השפעה גדולה על הפעילות המוחית התקינה. אותן חומצות בעלות חלק חיוני במעטפת של התאים במוח. מעבר לכך, היה מחקר שגילה שאם נוטלים באופן קבוע אומגה 3 ניתן להפחית בלא פחות מאשר 70% את הסיכוי לחלות חלילה באלצהיימר ובסוגים דומים של מחלות. מעבר ללקיחת תוסף תזונה ניתן לקבל אומגה 3 באופן יומי מאכילה של 40 גרם דג הרינג או 250 גרם טונה או 70 גרם סרדינים.

 

 

ברזל


סובלים מבעיות ריכוז? הזיכרון כבר לא משהו? יכול מאוד להיות שיש לכם מחסור בברזל. כאשר חסר ברזל גם קשה מאוד לתפקד באופן כללי, ואם אתם סטודנטים אז קשה ללמוד. נעשו מחקרים בקרב ילדים שגילו כי אותם ילדים שהיה להם מחסור בברזל וקיבלו תוסף השתפרו מאוד במבחנים של ריכוז, קשב וזיכרון ואפילו חלה עלייה רבה ברמת המשכל שלהם. ממליצים מאוד ליטול תוסף ברזל ביחד עם כוס משקה המכילה ויטמין C  כי זה מחזק את הספיגה של הברזל בגוף. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאין לקחת סתם את התוסף מבלי לעשות קודם בדיקות דם כי עודף ברזל גם יכול להזיק לגוף. צריך לקחת הכול במידה הנכונה. מעבר ללקיחת התוסף, ניתן לקבל ברזל באופן יומי אם אוכלים 120 גרם כבד עוף או 3 כוסות עדשים.

 

ויטמין B12


אין לתאר עד כמה חשוב שתהיה בגוף רמה מספקת של הוויטמין על מנת לחזק את מערכת העצבים לטובת פעילות תקינה. מחסור בוויטמין יכול חס וחלילה לפגוע במעטפת המיאלין השומנית של התאים, וזה עלול ליצור הפרעות במערכת העצבית. ניתן לקבל באופן יומי את הוויטמין אם שותים כוס יוגורט רזה או אוכלים 4 ביצים (מצד שני, הכולסטרול...).

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31212

תאריך
כותרת
15-01-2019
דלת כניסה לבניין מגורים+ אינרקום+ תיבות דואר
13-01-2019
שיקום הריצפה בבריכת ביוב בחניה של בית פרטי
07-01-2019
התקנת 2 תריסים חשמליים
07-01-2019
שיפוץ שני חדרי אמבטיה קומפלט
06-01-2019
בקשה להצעת מחיר להתקנת יותר מ35 מזגנים דירות מחיר למשתכן בראש העין
04-01-2019
שעון שבת למזגן מיני מרכזי
01-01-2019
שלד 135 וקירות תמך
01-01-2019
התקנת סנטף על פרגולות קיימות
30-12-2018
מדפים צפים למטבח
29-12-2018
תיקון או החלפת חלון שירותים
29-12-2018
צביעהסיוד חדר שירותים + טיח בתקרה
24-12-2018
החלפת ריצוף במעלית
23-12-2018
דרוש מעצב גרפי
23-12-2018
מערכת סולרית לבית
22-12-2018
ארון הזזה/ארון דלתות
22-12-2018
אינטרקום + מצלמות
22-12-2018
ארון/ שידה (מתכת או עץ) - למרפסת שרות
22-12-2018
חומת בלוקים+ חגורות בטון 35 מ"ר
22-12-2018
בניית חומה מבלוקים + חגורות
21-12-2018
ריצוף אבנים משתלבות בחצר

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31212