מאמרים » אופס, שכחתי: תוספי תזונה שישפרו לכם את הזיכרון והריכוז

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

יש הרבה סיבות מדוע אנחנו זוכרים ומתרכזים פחות טוב. רבים צוחקים שזה בגלל הגיל, אבל האמת היא שיש עוד המון סיבות: מחלות, עייפות וחוסר תזונתי ברכיבים חיוניים. בדקנו עבורכם אילו תוספי תזונה כדאי לכם לקחת כדי להמריץ את פעילות המוח ולשפר את הפעילות הקוגניטיבית:

ויטמין B6


כלל אצבע: כל הוויטמינים מקבוצת B בעלי השפעה חשובה על הפעילות של מערכת העצבים ושל המוח אבל יותר מכל החיוניים ביותר הם ויטמין B6 וכן B12.  ויטמין B6 מסייע מאוד ביצירה של מוליכים עצביים קריטיים כמו למשל סרוטונין. אם הרמה של הוויטמין נמוכה בדם, צצות בעיות רפואיות כמו דיכאון, עצבנות יתר, נדודי שינה וכן, גם הפרעות בזיכרון. אם תוסיפו לתזונה שלכם תוסף כמו B6 תרגישו במהרה שיפור גדול בפעילות שלכם. תוכלו לקבל גם לקבל אותו מאוכל. 2 תפוחי אדמה אפויים, 2 בננות או חצי כוס של דגני בוקר מוכשרים בוויטמין B6 יכולים לעשות לכם את היום.


אומגה 3

 

בשנים האחרונות בוצעו כל מיני מחקרים שמצאו שלחומצות שומן כמו אומגה 3 יש השפעה גדולה על הפעילות המוחית התקינה. אותן חומצות בעלות חלק חיוני במעטפת של התאים במוח. מעבר לכך, היה מחקר שגילה שאם נוטלים באופן קבוע אומגה 3 ניתן להפחית בלא פחות מאשר 70% את הסיכוי לחלות חלילה באלצהיימר ובסוגים דומים של מחלות. מעבר ללקיחת תוסף תזונה ניתן לקבל אומגה 3 באופן יומי מאכילה של 40 גרם דג הרינג או 250 גרם טונה או 70 גרם סרדינים.

 

 

ברזל


סובלים מבעיות ריכוז? הזיכרון כבר לא משהו? יכול מאוד להיות שיש לכם מחסור בברזל. כאשר חסר ברזל גם קשה מאוד לתפקד באופן כללי, ואם אתם סטודנטים אז קשה ללמוד. נעשו מחקרים בקרב ילדים שגילו כי אותם ילדים שהיה להם מחסור בברזל וקיבלו תוסף השתפרו מאוד במבחנים של ריכוז, קשב וזיכרון ואפילו חלה עלייה רבה ברמת המשכל שלהם. ממליצים מאוד ליטול תוסף ברזל ביחד עם כוס משקה המכילה ויטמין C  כי זה מחזק את הספיגה של הברזל בגוף. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאין לקחת סתם את התוסף מבלי לעשות קודם בדיקות דם כי עודף ברזל גם יכול להזיק לגוף. צריך לקחת הכול במידה הנכונה. מעבר ללקיחת התוסף, ניתן לקבל ברזל באופן יומי אם אוכלים 120 גרם כבד עוף או 3 כוסות עדשים.

 

ויטמין B12


אין לתאר עד כמה חשוב שתהיה בגוף רמה מספקת של הוויטמין על מנת לחזק את מערכת העצבים לטובת פעילות תקינה. מחסור בוויטמין יכול חס וחלילה לפגוע במעטפת המיאלין השומנית של התאים, וזה עלול ליצור הפרעות במערכת העצבית. ניתן לקבל באופן יומי את הוויטמין אם שותים כוס יוגורט רזה או אוכלים 4 ביצים (מצד שני, הכולסטרול...).

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31131

תאריך
כותרת
17-10-2018
הנחת אבני מדרך בגינת אבני מדרך קיימת
15-10-2018
סבכות לחצר אנגלית
15-10-2018
בניית משרד
13-10-2018
התקנת סנטף 20 מ
13-10-2018
חידוש שולחנות לבית קפה
11-10-2018
ארונית לתנור בילט אין וכיריים
09-10-2018
פרקט + התקנה
08-10-2018
צביעה ותיקונים למשרד 150 מ"ר
08-10-2018
קירוי עם לטות וסנטף
05-10-2018
מעקה בטיחות מברזל בחדר מדרגות
05-10-2018
צילום 2 יחידות אירוח
05-10-2018
הובלה של אי מתל אביב לקרית גת
04-10-2018
2 מוטות באורך 7 מטר להחליף
02-10-2018
החלפת רצועת איטום מגומי לדלת מקפיא
30-09-2018
כיסוי התקנת מיני מרכזי
29-09-2018
תיקון שיפוע אבן משתלבת
29-09-2018
מעקה בטיחות מברזל בחדר מדרגות
28-09-2018
חלון הזזה 99×140
28-09-2018
ריצוף חדר אבמבטיה
27-09-2018
החלקת בטון

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31131