מאמרים » אופס, שכחתי: תוספי תזונה שישפרו לכם את הזיכרון והריכוז

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

יש הרבה סיבות מדוע אנחנו זוכרים ומתרכזים פחות טוב. רבים צוחקים שזה בגלל הגיל, אבל האמת היא שיש עוד המון סיבות: מחלות, עייפות וחוסר תזונתי ברכיבים חיוניים. בדקנו עבורכם אילו תוספי תזונה כדאי לכם לקחת כדי להמריץ את פעילות המוח ולשפר את הפעילות הקוגניטיבית:

ויטמין B6


כלל אצבע: כל הוויטמינים מקבוצת B בעלי השפעה חשובה על הפעילות של מערכת העצבים ושל המוח אבל יותר מכל החיוניים ביותר הם ויטמין B6 וכן B12.  ויטמין B6 מסייע מאוד ביצירה של מוליכים עצביים קריטיים כמו למשל סרוטונין. אם הרמה של הוויטמין נמוכה בדם, צצות בעיות רפואיות כמו דיכאון, עצבנות יתר, נדודי שינה וכן, גם הפרעות בזיכרון. אם תוסיפו לתזונה שלכם תוסף כמו B6 תרגישו במהרה שיפור גדול בפעילות שלכם. תוכלו לקבל גם לקבל אותו מאוכל. 2 תפוחי אדמה אפויים, 2 בננות או חצי כוס של דגני בוקר מוכשרים בוויטמין B6 יכולים לעשות לכם את היום.


אומגה 3

 

בשנים האחרונות בוצעו כל מיני מחקרים שמצאו שלחומצות שומן כמו אומגה 3 יש השפעה גדולה על הפעילות המוחית התקינה. אותן חומצות בעלות חלק חיוני במעטפת של התאים במוח. מעבר לכך, היה מחקר שגילה שאם נוטלים באופן קבוע אומגה 3 ניתן להפחית בלא פחות מאשר 70% את הסיכוי לחלות חלילה באלצהיימר ובסוגים דומים של מחלות. מעבר ללקיחת תוסף תזונה ניתן לקבל אומגה 3 באופן יומי מאכילה של 40 גרם דג הרינג או 250 גרם טונה או 70 גרם סרדינים.

 

 

ברזל


סובלים מבעיות ריכוז? הזיכרון כבר לא משהו? יכול מאוד להיות שיש לכם מחסור בברזל. כאשר חסר ברזל גם קשה מאוד לתפקד באופן כללי, ואם אתם סטודנטים אז קשה ללמוד. נעשו מחקרים בקרב ילדים שגילו כי אותם ילדים שהיה להם מחסור בברזל וקיבלו תוסף השתפרו מאוד במבחנים של ריכוז, קשב וזיכרון ואפילו חלה עלייה רבה ברמת המשכל שלהם. ממליצים מאוד ליטול תוסף ברזל ביחד עם כוס משקה המכילה ויטמין C  כי זה מחזק את הספיגה של הברזל בגוף. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאין לקחת סתם את התוסף מבלי לעשות קודם בדיקות דם כי עודף ברזל גם יכול להזיק לגוף. צריך לקחת הכול במידה הנכונה. מעבר ללקיחת התוסף, ניתן לקבל ברזל באופן יומי אם אוכלים 120 גרם כבד עוף או 3 כוסות עדשים.

 

ויטמין B12


אין לתאר עד כמה חשוב שתהיה בגוף רמה מספקת של הוויטמין על מנת לחזק את מערכת העצבים לטובת פעילות תקינה. מחסור בוויטמין יכול חס וחלילה לפגוע במעטפת המיאלין השומנית של התאים, וזה עלול ליצור הפרעות במערכת העצבית. ניתן לקבל באופן יומי את הוויטמין אם שותים כוס יוגורט רזה או אוכלים 4 ביצים (מצד שני, הכולסטרול...).

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31068

תאריך
כותרת
16-08-2018
פירוק חדר גבס + תקרה מונמכת + פירוק מטבחון עם קולט אדים
15-08-2018
ספסל/מעמד
15-08-2018
עבודת גבס 500 מ"ר
15-08-2018
דרוש צלם / צלמת סטילס למסיבת הולדת
13-08-2018
התקנת 3 מזגני 1 כס + רכישה והתקנה גריל דקור
13-08-2018
ריצוף באבנים משתלבות
12-08-2018
הסדרת חשמל בסלון לאחר שיפוץ + 2 נקודות ת. פאזי חדשות
12-08-2018
הגבההת קיר חוצץ בהנמכת גבס
12-08-2018
טיח חוץ ושליכט צבעוני
11-08-2018
גדר פנימי לחצר בניין
10-08-2018
שיפוץ והתקנת אלטרנטור לרכב טויוטה
09-08-2018
ביצוע עבודת מערכת השקיה וגינון לבניין חדש
08-08-2018
אלומיניום לבית בשלבי בניה
08-08-2018
טיח וחיפוי אבן לבית בבנייה
07-08-2018
חשמל לכל הבית- בית בבנייה
07-08-2018
ספריית גבס
07-08-2018
אינסטלטור לתוספת קומה
07-08-2018
הצעת מחיר לגדר פלסטיק או PVC או עץ
07-08-2018
התקנת רלסים לתמיכת תקרה
06-08-2018
צביעת 2 דירות 4 חדרים

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31068