מאמרים » אופס, שכחתי: תוספי תזונה שישפרו לכם את הזיכרון והריכוז

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

יש הרבה סיבות מדוע אנחנו זוכרים ומתרכזים פחות טוב. רבים צוחקים שזה בגלל הגיל, אבל האמת היא שיש עוד המון סיבות: מחלות, עייפות וחוסר תזונתי ברכיבים חיוניים. בדקנו עבורכם אילו תוספי תזונה כדאי לכם לקחת כדי להמריץ את פעילות המוח ולשפר את הפעילות הקוגניטיבית:

ויטמין B6


כלל אצבע: כל הוויטמינים מקבוצת B בעלי השפעה חשובה על הפעילות של מערכת העצבים ושל המוח אבל יותר מכל החיוניים ביותר הם ויטמין B6 וכן B12.  ויטמין B6 מסייע מאוד ביצירה של מוליכים עצביים קריטיים כמו למשל סרוטונין. אם הרמה של הוויטמין נמוכה בדם, צצות בעיות רפואיות כמו דיכאון, עצבנות יתר, נדודי שינה וכן, גם הפרעות בזיכרון. אם תוסיפו לתזונה שלכם תוסף כמו B6 תרגישו במהרה שיפור גדול בפעילות שלכם. תוכלו לקבל גם לקבל אותו מאוכל. 2 תפוחי אדמה אפויים, 2 בננות או חצי כוס של דגני בוקר מוכשרים בוויטמין B6 יכולים לעשות לכם את היום.


אומגה 3

 

בשנים האחרונות בוצעו כל מיני מחקרים שמצאו שלחומצות שומן כמו אומגה 3 יש השפעה גדולה על הפעילות המוחית התקינה. אותן חומצות בעלות חלק חיוני במעטפת של התאים במוח. מעבר לכך, היה מחקר שגילה שאם נוטלים באופן קבוע אומגה 3 ניתן להפחית בלא פחות מאשר 70% את הסיכוי לחלות חלילה באלצהיימר ובסוגים דומים של מחלות. מעבר ללקיחת תוסף תזונה ניתן לקבל אומגה 3 באופן יומי מאכילה של 40 גרם דג הרינג או 250 גרם טונה או 70 גרם סרדינים.

 

 

ברזל


סובלים מבעיות ריכוז? הזיכרון כבר לא משהו? יכול מאוד להיות שיש לכם מחסור בברזל. כאשר חסר ברזל גם קשה מאוד לתפקד באופן כללי, ואם אתם סטודנטים אז קשה ללמוד. נעשו מחקרים בקרב ילדים שגילו כי אותם ילדים שהיה להם מחסור בברזל וקיבלו תוסף השתפרו מאוד במבחנים של ריכוז, קשב וזיכרון ואפילו חלה עלייה רבה ברמת המשכל שלהם. ממליצים מאוד ליטול תוסף ברזל ביחד עם כוס משקה המכילה ויטמין C  כי זה מחזק את הספיגה של הברזל בגוף. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאין לקחת סתם את התוסף מבלי לעשות קודם בדיקות דם כי עודף ברזל גם יכול להזיק לגוף. צריך לקחת הכול במידה הנכונה. מעבר ללקיחת התוסף, ניתן לקבל ברזל באופן יומי אם אוכלים 120 גרם כבד עוף או 3 כוסות עדשים.

 

ויטמין B12


אין לתאר עד כמה חשוב שתהיה בגוף רמה מספקת של הוויטמין על מנת לחזק את מערכת העצבים לטובת פעילות תקינה. מחסור בוויטמין יכול חס וחלילה לפגוע במעטפת המיאלין השומנית של התאים, וזה עלול ליצור הפרעות במערכת העצבית. ניתן לקבל באופן יומי את הוויטמין אם שותים כוס יוגורט רזה או אוכלים 4 ביצים (מצד שני, הכולסטרול...).

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 30815

תאריך
כותרת
19-02-2018
ארונות זכוכית
19-02-2018
התקנה חיצונית של עמודים ממתכת לתליית רשתות הצללה
19-02-2018
שיפוץ חדרי אמבטיה
19-02-2018
התקנת מעלית במתנס יוספטל
19-02-2018
פרקטים ומדרגות פרקטים
18-02-2018
יציקת בטון בסככה
17-02-2018
אינסטלציה לשיפוץ בית
14-02-2018
יציקת בטון 12 מ״ר
14-02-2018
סלילת אספלט לחנייה
12-02-2018
טיפול בקיר עם עובש
11-02-2018
גדר מעץ לדירת גן
10-02-2018
מכולה 10 קוב + שרוול קומה 3
08-02-2018
אספלט כביש
08-02-2018
בניית חומת מבלוקים והשלמת גדר רשת כולל עמודים
08-02-2018
פירוק גגון אסבסט בגג 30מ"ר
07-02-2018
ארון תלוי
06-02-2018
הצעה לסורגים לדירה
06-02-2018
שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט
06-02-2018
סגירת מרפסת והגדלת סלון בטבריה
03-02-2018
קרית טבעו צביעת דירה

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 30815