מאמרים » אופס, שכחתי: תוספי תזונה שישפרו לכם את הזיכרון והריכוז

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

יש הרבה סיבות מדוע אנחנו זוכרים ומתרכזים פחות טוב. רבים צוחקים שזה בגלל הגיל, אבל האמת היא שיש עוד המון סיבות: מחלות, עייפות וחוסר תזונתי ברכיבים חיוניים. בדקנו עבורכם אילו תוספי תזונה כדאי לכם לקחת כדי להמריץ את פעילות המוח ולשפר את הפעילות הקוגניטיבית:

ויטמין B6


כלל אצבע: כל הוויטמינים מקבוצת B בעלי השפעה חשובה על הפעילות של מערכת העצבים ושל המוח אבל יותר מכל החיוניים ביותר הם ויטמין B6 וכן B12.  ויטמין B6 מסייע מאוד ביצירה של מוליכים עצביים קריטיים כמו למשל סרוטונין. אם הרמה של הוויטמין נמוכה בדם, צצות בעיות רפואיות כמו דיכאון, עצבנות יתר, נדודי שינה וכן, גם הפרעות בזיכרון. אם תוסיפו לתזונה שלכם תוסף כמו B6 תרגישו במהרה שיפור גדול בפעילות שלכם. תוכלו לקבל גם לקבל אותו מאוכל. 2 תפוחי אדמה אפויים, 2 בננות או חצי כוס של דגני בוקר מוכשרים בוויטמין B6 יכולים לעשות לכם את היום.


אומגה 3

 

בשנים האחרונות בוצעו כל מיני מחקרים שמצאו שלחומצות שומן כמו אומגה 3 יש השפעה גדולה על הפעילות המוחית התקינה. אותן חומצות בעלות חלק חיוני במעטפת של התאים במוח. מעבר לכך, היה מחקר שגילה שאם נוטלים באופן קבוע אומגה 3 ניתן להפחית בלא פחות מאשר 70% את הסיכוי לחלות חלילה באלצהיימר ובסוגים דומים של מחלות. מעבר ללקיחת תוסף תזונה ניתן לקבל אומגה 3 באופן יומי מאכילה של 40 גרם דג הרינג או 250 גרם טונה או 70 גרם סרדינים.

 

 

ברזל


סובלים מבעיות ריכוז? הזיכרון כבר לא משהו? יכול מאוד להיות שיש לכם מחסור בברזל. כאשר חסר ברזל גם קשה מאוד לתפקד באופן כללי, ואם אתם סטודנטים אז קשה ללמוד. נעשו מחקרים בקרב ילדים שגילו כי אותם ילדים שהיה להם מחסור בברזל וקיבלו תוסף השתפרו מאוד במבחנים של ריכוז, קשב וזיכרון ואפילו חלה עלייה רבה ברמת המשכל שלהם. ממליצים מאוד ליטול תוסף ברזל ביחד עם כוס משקה המכילה ויטמין C  כי זה מחזק את הספיגה של הברזל בגוף. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאין לקחת סתם את התוסף מבלי לעשות קודם בדיקות דם כי עודף ברזל גם יכול להזיק לגוף. צריך לקחת הכול במידה הנכונה. מעבר ללקיחת התוסף, ניתן לקבל ברזל באופן יומי אם אוכלים 120 גרם כבד עוף או 3 כוסות עדשים.

 

ויטמין B12


אין לתאר עד כמה חשוב שתהיה בגוף רמה מספקת של הוויטמין על מנת לחזק את מערכת העצבים לטובת פעילות תקינה. מחסור בוויטמין יכול חס וחלילה לפגוע במעטפת המיאלין השומנית של התאים, וזה עלול ליצור הפרעות במערכת העצבית. ניתן לקבל באופן יומי את הוויטמין אם שותים כוס יוגורט רזה או אוכלים 4 ביצים (מצד שני, הכולסטרול...).

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 30952

תאריך
כותרת
22-05-2018
בניית שירותים ציבוריים
22-05-2018
העתקת מיקום מדחס מזגן
22-05-2018
סבכה למרפסת אנגלית
22-05-2018
הוספת ממ"ד למבנה קיים
22-05-2018
שיפוץ בית קיבוץ ישן 76 מ"ר
22-05-2018
סילוק גג אסבסט קיים ובניית גג רעפים חד שיפועי
21-05-2018
קבלן שלד
19-05-2018
בטון מוחלק לשביל כניסה
19-05-2018
פירוק הובלה והרכבה של מטבח ארונות + חיתוך שיש
16-05-2018
מעלית חדשה 10 נוסעים
16-05-2018
פירוק בויידם
16-05-2018
בדיקת מעלית חצי שנתית
16-05-2018
שלד 150 מ"ר מפלס אחד
15-05-2018
בנית 170 מטר בכפר תבור
15-05-2018
הריסה ופינוי פסולת בניין
13-05-2018
הרכבת ארון
13-05-2018
הוצאת מזגן חלון ואטימה בבלוקים
10-05-2018
בניית דו - משפחתי בכפר סבא
09-05-2018
עקירת 15 עצים
09-05-2018
2 פרגולות אלומיניום 14 מ"ר + 18 מ"ר

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 30952