מאמרים » איך מעצבים ממשק ידידותי לחנות וירטואלית של העסק?

חזרה הדפס שלח לחבר הוסף מאמר

חווית המשתמש הפכה למטרה עיקרית בקרב מעצבי אתרים, המעוניינים להאריך ככל הניתן את זמן השהייה של הגולש באתר. כאשר מדובר על שופינג אונליין, ממשק ידידותי המקל על הגלישה והופך את הרכישה עצמה לפשוטה ונוחה, עשוי בהחלט להעצים את חווית המשתמש ולגרום לחזרה של הגולש לאותו האתר, גם בפעמים הבאות שבהן ירצה לבצע קנייה של מוצרים מאותו תחום.

באיזה אופן ממשק ידידותי יסייע לקידום מכירות בחנות וירטואלית?


מן הסתם, חנות אינטרנטית שיש בה תנועה רבה של גולשים, היא כזו שמצליחה להעביר את החוויה של הקנייה בעולם הפיזי כלומר ה"אוף-ליין", אל עולם האונליין בצורה הטובה ביותר. בין אם לעסק האינטרנטי קיימת חנות פיזית ובין אם לא, הגולשים שיושבים בביתם מול המחשב מעוניינים להרגיש שהם מבצעים רכישה או מזמינים שירות, באופן שמעניק סיפוק מבחינת חווית הצרכן. הגולש הבוחר לשלם כסף על מוצר או שירות, מעוניין לחוש שהוא אינו מפספס דבר, בהשוואה ל"סיבוב קניות" סטנדרטי בקניון שיכול היה לבצע.

מסיבה זו, ממשק ידידותי הוא הכרחי להענקת ההרגשה של שופינג אמיתי ותפקידו העיקרי מבחינת בעלי החנות הווירטואלית הוא להניע את הגולש בתוך האתר, לגרום לו להישאר בו כמה שיותר זמן וכמובן – לגרום לו להגיע אל ה"קופה", להקליד את מספר כרטיס האשראי שלו ולקנות. ממשק נוח לשימוש שיקל על עצם השיטוט בחנות וכן על פעולת התשלום עצמה, עשוי בהחלט לקדם את המכירות הן בזמן אמת והן כפעולה ארוכת טווח - כאשר לקוח מרוצה שכזה ישוב לרכוש מאותה החנות המקוונת ואף יספר עליה ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

טיפים לעיצוב ממשק נוח למשתמש שיעודד קנייה


עבור כל תחום מסחר קיימים "כללים" לעיצוב חנויות אינטרנטיות, שעיקרן ויזואליות שמייצרת עניין ואינה גורמת לעומס על הלקוחות. עם זאת, חנות לממכר מוצרי מזון כמו סופרמרקטים אונליין – לא תהיה דומה לאתר שבו ניתן לרכוש בגדים או נעליים. מדובר בדרך כלל בקהלי יעד המאופיינים אחרת וכמובן גם בחוויית קניות שונה, לכן ממשק ידידותי צריך להתחשב בשוני הזה, למשל:

  1. בחנויות בהן המוצרים צריכים להיות מותאמים למשתמש באופן מובהק, חשוב לציין באופן ברור את כל הדברים המדידים. באופנה יהיו אלו מידות הבגדים והנעליים למשל, שיוצגו בצורה בהירה.
  2. בחנויות העוסקות בתחביבים כמו לדוגמה יצירה או מוצרים של "עשה זאת בעצמך", המגוון הוא חשוב ומייצר עניין ולכן ממשק ידידותי יהיה כזה שיאפשר הגעה למוצרים משלימים בקלות רבה.
  3. הוספת מוצרים ל"עגלת הקניות" צריכה להיעשות תוך מתן אפשרות בסוף ההוספה לאחת משתי ברירות: המשך הקנייה או מעבר לקופה, זאת על מנת שגולשים ירגישו שהשליטה על ההתקדמות אל מתן מספר האשראי היא בידיהם ותיעשה בקצב שלהם.

ככלל, בנייה של אתר רספונסיבי בנוסף ליצירת ממשק ידידותי למשתמש בתוכו, תגרום לגולשים ליהנות מהכניסה אליו ממגוון פלטפורמות ומכאן שהיא יכולה לקדם מכירות באופן משמעותי.

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31213

תאריך
כותרת
16-01-2019
סתימת חורים וצביעה
15-01-2019
דלת כניסה לבניין מגורים+ אינרקום+ תיבות דואר
13-01-2019
שיקום הריצפה בבריכת ביוב בחניה של בית פרטי
07-01-2019
התקנת 2 תריסים חשמליים
07-01-2019
שיפוץ שני חדרי אמבטיה קומפלט
06-01-2019
בקשה להצעת מחיר להתקנת יותר מ35 מזגנים דירות מחיר למשתכן בראש העין
04-01-2019
שעון שבת למזגן מיני מרכזי
01-01-2019
שלד 135 וקירות תמך
01-01-2019
התקנת סנטף על פרגולות קיימות
30-12-2018
מדפים צפים למטבח
29-12-2018
תיקון או החלפת חלון שירותים
29-12-2018
צביעהסיוד חדר שירותים + טיח בתקרה
24-12-2018
החלפת ריצוף במעלית
23-12-2018
דרוש מעצב גרפי
23-12-2018
מערכת סולרית לבית
22-12-2018
ארון הזזה/ארון דלתות
22-12-2018
אינטרקום + מצלמות
22-12-2018
ארון/ שידה (מתכת או עץ) - למרפסת שרות
22-12-2018
חומת בלוקים+ חגורות בטון 35 מ"ר
22-12-2018
בניית חומה מבלוקים + חגורות

מציג מכרזים 1 עד 20 מתוך 31213