כך תנצחו את יוקר המחיה
זוכרים את המחאה החברתית של שנת 2011? מחאת האוהלים? צעדת המיליונים? זוכרים את מחאות המילקי והקוטג’? ובכן, בין חוק המזון לרפורמת הקורנפלקס – בינינו, יוקר המחייה לא באמת השתנה, מחירי הדיור רק עולים, וקוטג’? הוא עדיין יקר. אבל מי שכן השתנה בעקבות המחאה החברתית הוא הצרכן הישראלי.
רבים מהצרכנים הישראלים חידדו חושים, הפשילו שרוולים והפכו לצרכנים חכמים הרבה יותר – שאינם מתפשרים על המחיר, על האיכות ועל התחרות. אם הגעתם לאתר “כמה זה”, כנראה גם אתם הבנתם שצרכנות חכמה ומושכלת היא הדרך להילחם ביוקר המחייה. צרכנות חכמה מתחילה בדבר שכולנו משתמשים בו ולעיתים לוקחים כמובן מאליו את משקלו בכיס שלנו. עולם התקשורת הישראלי רווי: אינספור ספקים, טלוויזיה, סלולר, טריפל וכיוצא באלה. אתר “כמה זה” כאן כדי לעזור לכם להפוך לצרכני
תקשורת נבונים.
השוואת מחירים – עכשיו גם בעולם התקשורת
תחום השוואת המחירים כבש את עולם הצרכנות הישראלי, ולא בכדי – מאתרים להשוואת מחירי בתי מלון, דרך השוואה של טיסות לחו”ל ועד השוואת מחירי מזון בין הרשתות השונות. השוואת מחירים היא הדרך להתמודד עם עומס המחירים והמוצרים השונים בשוק, ולהצליח ולבחור את המוצר המשתלם ביותר. כעת מוצעת לכם השוואת מחירים גם בעולם התקשורת. המחיר שמשפחה ממוצעת בישראל משלמת על חבילות תקשורת שונות מגיעה למאות שקלים בחודש. מדובר באחוז משמעותי מסך ההוצאות החודשיות. תחום התקשורת הישראלי הפך בשנים האחרונות בעקבות רפורמות משמעותיות לאחד התחרותיים ביותר בישראל. מדובר בסכר שנפרץ, כאשר היום, יותר מתמיד, משתלם לרכוש חבילות תקשורת בישראל.
אולם, מצב זה יצר עומס עצום בחברות התקשורת, כאשר כל אחת מנסה לרדוף אחר הצרכן הישראלי ולפתות אותו בהטבות, במתנות, בהנחות, במבצעים ומה לא. אז כיצד מצליחים למצוא את המחט בערימת השחת ולמצוא את החבילה המשתלמת ביותר? אתר “כמה זה” מאפשר לכם לראות בזמן אמת את כל העסקאות המוצעות בשוק עם ניתוח אובייקטיבי, תוך התאמת הפתרונות הנכונים לצרכים שלכם. על-ידי אלגוריתם חכם ויעיל, באמצעות “כמה זה” תוכלו להבין אחת ולתמיד, מהי החבילה המשתלמת ביותר.
נגמר המרדף
העולם המודרני הוא עולם של שפע, ואנחנו חיים במציאות של אפשרויות בלתי מוגבלות. אבל כל כך הרבה אפשרויות יכולות גם לבלבל. באתר “כמה זה” אנחנו גאים להצטרף למגמת הצרכנות החכמה בישראל, ולהוביל מהפכה חברתית של ממש. אצלנו תוכלו למלא את העדפותיכם האישיות, להשוות בין כל המחירים בשוק ולקבל תמונה מלאה ושקופה על האופציות אשר עומדות בפניכם. אין יותר מרדף אחרי שירות לקוחות שאינו עונה או תמרון בין עשרות מבצעים שנזרקים לעברכם. “כמה זה” כאן כדי לפשט את תהליך הבחירה עד כמה שניתן, תהליך שהופך למעיק יותר ככל שיותר שחקנים נכנסים לענף התקשורת בישראל.