קל קטן ויעיל- פרסום בקלי קלות:
כרטיס ביקור הוא אחד מאמצעי הפרסום הוותיקים שעדיין ממשיך להתקיים. עם כל עידן הטכנולוגיה, עדיין יש צורך בפרסום יעיל כדי להיחשף ללקוח. לא די באתר אינטרנט מעניין אלא צריך ליצור מצב שיכנסו לאתר שלך. כך למעשה כרטיס ביקור הוא פרסומת לאתר והפוך. כרטיס ביקור סטנדרטי נכנס לכל ארנק ויכול להישלף ברגע בו זקוקים לשירותי העסק שלך.
כיצד לבנות נכון כרטיס ביקור?
ישנם מספר דגשים שכדאי מאוד להתייחס אליהם בבניית כרטיס ביקור על מנת שהוא לא יושלך ישירות לפח האשפה הקרוב.
1) האיכות. אמנם ניתן לקנות דפים להדפסה של כרטיסי ביקור אבל הם עדיין יהיו רחוקים מלהיות באיכות של בית דפוס וגם לא תמיד יותר זול להדפיס בבית. איכות חייבת להתבטא בדף הנבחר ובדיו כך שלא ימרח ויהיה עמיד לאורך זמן.
2) עיצוב. כאן קצרה היריעה מלהסביר את חשיבות העיצוב כחלק מהמיתוג. חשוב מאוד שלא יהיה עיצוב ילדותי וישקף את מטרת העסק שלך. אם אתם בית עסק למחשבים אל תוסיפו ציור של כוכבים. התאימו בהיגיון את תמונת הרקע. אם יש לכם עסק ייחודי שקשור לעיצוב של רהיטים או תמונות אתם יכולים לבחור באפשרות לחתוך את כרטיס ביקור בצורה מעניינת למשל עם הרבה פינות.
3) חשוב מאוד שעל גבי כרטיס ביקור יופיעו פרטים משמעותיים-לוגו, שם העסק, מטרתו בקצרה, פרטים להתקשרות כולל אתר ואימייל, שאותם אתם לא תמיד חושבים להעביר למי שמולכם. הפנייה לאתר תיתן לאדם מולכם הצצה נוספת על בית העסק שלכם.
4) זכרו שניתן להשתמש בפרסום בצורות שונות ולכן ניתן להדפיס כרטיס ביקור על גבי נייר כרומו כשם שניתן להדפיס על מדבקה, מגנט.
5) זמינות. כרטיס ביקור אמור להיות זמין כך שיוכלו להציץ בו במקרי הצורך. אם הוא גדול הוא כבר לא שמיש. בנוגע לזמינות, חשוב שגם אצלכם הוא יהיה זמין לשליפה ברגע שיש עניין לאדם מולכם להשתמש בשירות שלכם או לקדם את הרעיון שלכם.
כרטיס ביקור יכול להיות רושם מצוין לבית העסק כמו כל אמצעי פרסום.